Detox: Oczyszczenie Wątroby cz. 3

Detox: Oczyszczenie Wątroby cz. 3



Kochani macie protokol od męża na dole. Poproszę o pytania i robimy film za kilka dni o wszystki niejaśny części…
turnus:
www.kraskowdetox.com

DZIEŃ SZÓSTY OCZYSZCZENIE WĄTROBY
– z samego rana, na czczo wypić całodzienną dawkę soku z octem (albo zażyć dzienną dawkę tabletek) – potem należy zjeść małe śniadanie i drugie śniadanie ale UWAGA: po godzinie 13.00 nie wolno już nic jeść.
– o godzinie 17:45  przygotować roztwór siarczanu magnezu (przepis: rozpuścić cztery łyżki stołowe MgSO4 w 0,75 litra wody i rozlać na cztery równe porcje).
– o godzinie 18.00 wypić pierwszą porcję roztworu niczym nie popijając przez dziesięć minut
– o godzinie 20.00 wypić drugą porcję roztworu niczym nie popijając przez dziesięć minut
– o godzinie 21.45 przygotować kolejny specyfik do picia (przepis: 150 ml ekologicznej oliwy z oliwek wymieszać ze 150 ml świeżo wyciśniętego soku z grapefruita lub cytryny. Najlepiej wlać oba płyny do słoika, zakręcić i przez kilka minut mocno wstrząsać, tak by powstał gładki i jednolity płyn).
– o godzinie 22.00 stanąć obok łóżka, wypić całą mieszankę i natychmiast położyć się na plecach. Pozostawać w tej pozycji przez 30 minut, nie popijając przez dwie godziny.
 Krok trzeci:
DZIEŃ SIÓDMY
– o godzinie 6.00 rano wstać i wypić trzecią porcję MgSO4, potem należy pozostać w pozycji pionowej przez dwie godziny, można siedzieć.
– o godzinie 8.00 wypić czwartą porcję MgSO4
– o godzinie 10.00 można zjeść kawałek świeżego owocu
– o godzinie 11.00 lewatywa. Ta jest tu bardzo ważna bo wypłukuje resztki kamieni i nieczystości z przewodu pokarmowego
– o godzinie 12.00 można zjeść coś małego, najlepiej świeżą sałatę bez dressingu lub świeże owoce
– przez następnych kilka dni jeść lekko, jak najwięcej surowych owoców i warzyw, unikając smażonych dań.
– przez następne trzy tygodnie pić glinkę bentonitową aby przyciągnąć i zaabsorbować toksyny usunięte z wątroby.

 Życzę powodzenia,  Irek
 
Our Links:

Turnus Zdrowotny: www.kraskowdetox.com

MAIN CHANNEL → http://www.youtube.com/therapeuticmama

WEBSITE → http://www.therapeuticmama.com

TWITTER → http://twitter.com/davinarciara

INSTAGRAM → http://www.instagram.com/therapeuticmama

FACEBOOK → https://www.facebook.com/therapeuticmamadavina

PINTEREST → https://www.pinterest.com/therapeuticmama

COMMENTS

WORDPRESS: 36
  • comment-avatar

    Dziekuje. Pozdrawiam.

  • comment-avatar

    lubię wasz kanał jednak odstraszają mnie tematy związane z naturopatią, której często są po prostu bzdurami, – na temat oczyszczania wątroby wolę naukowe podjęcie tematu – na kanale pod mikroskopej. CHętnie oglądam wasze lifestylowe filmiki imyśle gdybys poszła w tym kierunku twój kanał zyskałby na popularności, pozdro

  • comment-avatar

    Dziękuję za tak super opracowanie tematu . Jesteście niesamowici.Jeśli chodzi o robienie lewatywy to prosiłabym o podanie godziny dokładniej , czy to jest szósty dzień rano o 9 czy wieczorem i ile razy.

  • comment-avatar

    Kochani, bardzo dziękuję!!! Jestem w trakcie przygotowania i słucham Waszych porad. Pozdrawiam serdecznie!!

  • comment-avatar

    Kiedy wypadła miesiączka w zaplanowane oczyszczanie wątroby, lepiej przełożyć oczyszczanie. Już 3 dni picia soku jabłkowego.

  • comment-avatar

    Czy zamiast glinki może być ziemia okrzemkowa? Przydałby się film o lewatywach. Dzięki za info 🙂

  • comment-avatar

    Bardzo proszę zróbcie w końcu filmik o odżywianiu w czasie ciąży i czy wg Was weganska dieta jest 100 procentowo bezpieczna w tym okresie.Przyznam,że zdziwilo mnie Wasze tłumaczenie,że jeśli ma się ochotę na mięso w tym okresie to należy je jeść,nawet w małych ilościach. Przecież rozwijające się dziecko nie czuje się dobrze w zakwaszonym organizmie I blisko organu gdzie to mięso po prostu się rozkłada i gnije.

  • comment-avatar
  • comment-avatar

    Mój zięć ma kamienie w woreczku żółciowym. Czy on też może oczyszczać watrobę ?

  • comment-avatar

    Właśnie przymierzam się do oczyszczania wątroby, więc Wasze informacje są dla mnie bardzo cenne. Dziękuję! Czy mogę prosić namiary na panią Justynę od oliwki?

  • comment-avatar

    Gdzie kupić glinka betonitowa?

  • comment-avatar

    Chciałabym wiedzieć kim jesteście z wykształcenia

  • comment-avatar

    uwielbiam was i przygotowuje sie do tego oczyszczania❤️

  • comment-avatar

    Kupiłam dzisiaj glinkę, aluminium w składzie trochę mnie przeraziło, Davina czy to jest bezpieczne?

  • comment-avatar

    czy tylko ja tak cicho tym razem slysze?, mam dobre sluchawki a mimo to musze wytezac sluch..

  • comment-avatar

    prawie nie slychac Szefirka…mozna by jakos poprawic glosnosc…moj komputer na maxa a i tak ledwo slysze

  • comment-avatar

    Davina a jak ktos nie ma woreczka?

  • comment-avatar

    proszę poprawić głos, trochę głośniej proszę! bardzo kiepsko Was słychać

  • comment-avatar

    Hi Davina , chcem z chłopakiem zrobić detox …. juz nie moge sie doczekać …. Gdzie moge kupić najlepszy siarczan magnezu w USA ?
    Duza buźka i dziękuje za informacje !!!

  • comment-avatar

    A jezeli nie zrobi się lewatywy to co się stanie

  • comment-avatar

    Czy można siarczan magnezu zastąpić lewatywami? Pytam bo po nim do mies. mam okropne wzdęcia i bóle jelit, zaś lewatywy to dla moich jelit coś świetnego. Czytałam też w książce Michała Tymbaka o lewatywach a nie o siarczanie magnezu. Co zrobić?

  • comment-avatar

    Kochani, a co z piciem wody? ile jej wypijać przez te 5 dni, a ile w 6 i 7 dniu oczyszczania?

  • comment-avatar

    Prubowalam juz drugi dzień pić sode z wodą ,i za parę minut mi było nie dobrze chciało mi się wymiotowac,proszę o odpowiedź czy to tak ma być ,dzięki za odp.

  • comment-avatar

    dlaczego++++ nic nie slychac

  • comment-avatar

    dlaczego++++ nic nie slychac

  • comment-avatar

    Ile ten facet ma lat?

  • comment-avatar

    zgól brodę bo wyglądasz jak lump

  • comment-avatar

    przygotowywalam sie tydzien, dieta bez miesa, nabialu, dzis wieczorem zaczynam oczyszczanie. boje sie! Czytalam inne opinie ze to agresywna metoda i moze sie zle skonczyc, zestresowlam sie:(

  • comment-avatar

    a co gadacie tam miedzy soba glosu nie ma

  • comment-avatar

    a co ja mam robic jak woreczek usuniety i mam problemy ze wzdeciami i pelnoscia taka po jedzeniu prosze o odpisanie

  • comment-avatar

    Ja mam takie pytanie: co w przypadku, gdy ktoś ma nietolerancję sorbitu? Jest to cukier zawarty w owocach przede wszystkim. W jabłkach jest go dużo, w grejpfrucie zresztą też. Jabłka należą do grupy owoców z największą ilością Sorbitu. Niestety unikam jabłek na codzień, choć bardzo lubię. Czy można przeprowadzić takie oczyszczanie inną metodą? Albo czy zastosowanie tej metody w przypadku nietolerancji sorbitu może zaburzyć skuteczność oczyszczania wątroby?

  • comment-avatar

    czy moza, jeśli tak, to kiedy, wspomagać sie ziołami na zwiększenie wydzielania żółci (np. hepatosan)

  • comment-avatar

    Wspaniała para nie ma między nimi żadnej konkurencji pozdrawiam caluski😘😘😘😘😘 i bardzo potrzebna i użyteczna wiedza dziekuje

  • comment-avatar

    Jesteście fajną parą ty jesteś śliczna ale irkowi nie pasuje zarost postarza to i nie pasuje do Ciebie w tym zaroscie wolałam go bez tego

  • comment-avatar

    Co jak ma sie wycięty woreczek żułciowy ???

  • comment-avatar

    Hej,trafilam na wasz kanal przypadkowo,przesluchalam kilka filmików jestescie wspanialu i urocza parą🙂pozdrawiam Was serdecznie 🙂

  • DISQUS: 0