Na planie Żmijowiska i sama z dziećmi!

Na planie Żmijowiska i sama z dziećmi!



Kochani już jesteśmy w domu po zdjęciach, w trakcie kolejnego turnusu. Bardzo chcę Wam pokazać kilka ostatnich dni w pracy/na wakacjach w Mrągowie na planie Żmijowiska. Już mogę więcej rzeczy publikować, więc zobaczycie jak fajnie śmialiśmy się z Pawłem Domagałą 🙂 Irek też był na planie ze mną. O tym wszystkim i jeszcze kilka innych atrakcji dla was:-) Pozdrawiam!

Therapeutic Mama

Jeżeli chcecie być z nami wirtualnie, mamy nowy kurs online o terapeutycznym jedzeniu…zapraszamy do obejrzenia:
www.zywienieterapeutycznyonline.pl

Jeżeli macie ochote wspierać nasz kanał, to bardzo proszę: https://www.paypal.me/therapeuticmama

Chcecie być z nami, to bardzo proszę:

05.08.2019 – 11.08.2019
Turnus “oczyszczanie wątroby”
Gdzie: Czarnów (koło Kamiennej Góry)

“Czysta wątroba, czyste ciało” – SzefIrek

Chcemy pokazać Ci drogę do zdrowia przez wyznaczenie indywidualnego kierunku i przekazanie praktycznych narzędzi pracy. Turnus będzie miał postać warsztatów, podczas których możesz nauczyć się samodzielnie dbać o siebie. Nasz wspólny cel to pomóc każdemu i sobie wzajemnie w oczyszczeniu Ciała i Umysłu. Tworzymy dla Ciebie środowisko, w którym będziesz mógł się wyciszyć, zrelaksować i jeszcze bardziej poznać siebie 🙂

Co da Ci ten turnus:
– nauczysz się w jaki sposób prowadzić detox swojego organizmu w domu
– nauczysz się przygotowywać terapeutyczne posiłki
– dowiesz się jakie mechanizmy najczęściej kierują Twoim życiem
– oczyścisz wątrobę pod okiem terapeuty
– odtrujesz organizm podczas szeregu zabiegów przewidzianych podczas turnusu
– dostaniesz wiele narzędzi do samodzielnej pracy w domu po skończonym turnusie
– odpoczniesz od codziennego zgiełku i pędu życia

Więcej informacji tutaj:
www.zywienieterapeutyczne.pl
rezerwacja: [email protected]

MY LINKS »
Turnus Zdrowotny Terapeutyczny Żywienia
https://zywienieterapeutyczne.pl

YOUTUBE → https://youtube.com/therapeuticmama 
WEBSITE → https://therapeuticmama.com
FACEBOOK → https://facebook.com/therapeuticmamadavina
INSTAGRAM → https://instagram.com/therapeuticmama
TWITTER → https://twitter.com/davinarciara
PINTEREST → https://pinterest.com/Therapeuticmama

COMMENTS

WORDPRESS: 34
  • comment-avatar

    Jestescie przekochana, przenormalni i prześliczni. Życzę Wam bycia razem i realizowania sie. Dzieci przemądre i przekochane. Kto sie stara ten osiągnie sukces WOW❤️❤️❤️

  • comment-avatar

    Aaaaaaa!!!!!!!! Jak ja Was kochaaaam!!!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • comment-avatar

    wyczekuje na kazdy kolejny odcinek ❤ fajnie ze jesteście ❤️

  • comment-avatar

    Dobry film! Jesteś niesamowita i bardzo inspirujesz! ❤

  • comment-avatar

    Pięknie sukcesy przed Nią i Wami ❤️

  • comment-avatar

    Cudowna rodzina❤️

  • comment-avatar

    Przeczytalam "Zmijowisko" dzieki Tobie. Nie jestem zachwycona ksiazka, ale juz sie nie moge doczekac serialu. To bedzie hit!!!

  • comment-avatar

    Kocham Ine 😍 jest przekrocza. Masz wspaniałe dzieci ale córeczka jest taka jedna wśród 3 chłopców i to takiego mega uroku jej dodaje. 😁

  • comment-avatar

    Twoja córeczka pracowitość ma zakodowaną od urodzenia. Już widziałam kilka scen jak samodzielnie, nie proszona sprzątała , a teraz układa tylko, NIE płać jej za to. Może syn postąpi podobnie.

  • comment-avatar

    A dzis myślałam o Tobie kiedy coś dodasz

  • comment-avatar

    Samych dobroci Kochana 💓🌞💓

  • comment-avatar

    Zazdroszczę znajomości z Pawłem , a filmu nie mogę się doczekać.

  • comment-avatar

    Chciałabym mieć taką córkę jak Ina 😍

  • comment-avatar

    Ina to niezła agentka😄😄😄❤

  • comment-avatar
  • comment-avatar

    Hejka
    Ina mnie rozwaliła,ta jej mądrość WOW
    te zmysłowe oczy ,naprwdę coraz bardziej wierzę że dzieci mogą nas sporo nauczyć
    czapki z głów przed taką wiedzą
    Ina niejeden/a mogli by się od ciebie uczyć

    p.s.
    z Domagałą zapewne wesoło na planie było …..😂
    Davina dajesz radę …
    ode mnie duże 👏🏼👏🏼👏🏼
    xoxo

  • comment-avatar

    Super rodzinka ,dzieci slodkie …widze ze jestes spelniona powodzenia i buziaki:)

  • comment-avatar

    Haha ja nie słyszę różnicy w tym, jak wymawiacie to słowo 😁 chociaż raz jesteś z tej drugiej strony (nauczyciela) w swoich filmikach 😁

  • comment-avatar

    Davina jesteś cudowna. Cudowna twoja cała rodzinka 😘🌹❤🇵🇱

  • comment-avatar

    Ina jest takim aniołkiem, pomiędzy tymi kochanymi łobuzami 😍

  • comment-avatar

    Ina jest cudna!! Ten film Żmijowisko bedzie hitem

  • comment-avatar

    Ina jest fenomenalna!!!
    Tak jak reszta Waszego potomstwa👍
    Czas na trochę relaxu i odpoczynku dla Ciebie Dawinko

  • comment-avatar

    Kto bardziej się stara ten osiągnie sukces 🤩

  • comment-avatar

    Terapeutic mama fajna babka z Ciebie. Twój mąż jest też spoko.
    Wogóle fajna z was para.
    Szacunek dla was

  • comment-avatar

    Terapeutic mama fajna babka z Ciebie. Twój mąż jest też spoko.
    Wogóle fajna z was para.
    Szacunek dla was

  • comment-avatar

    Dawina kochani jesteście.Taka rodzina to marzenie i to jest piękne że dzieci masz przy sobie to jest wiez rodzinna.A ty Dawina jesteś zawsze sobą naturalna😘😘😘💕💕💕

  • comment-avatar

    Ina rozwaliła system! ❤️❤️❤️

  • comment-avatar

    Davina, opowiedz cos wiecej o wyjezdzie meza do Sardynii. Dlaczego sie tego nie dalo zalatwic na odleglosc, tylko az tam musial leciec?

  • comment-avatar

    Ale ten chłopak jest ładny, pozdrawiam

  • comment-avatar

    Polska przyciąga coraz więcej wartościowych ludzi z całego świata. …Davina jest tego przykładem. Wrzuć Davina w kolejnych filmach jakiś wątek o twojej siostrze w USA i ogólnie Stanach .. jak się mają jej dzieci i mąż….Polska juz niedługo otrzyma ruch bezwizowy z USA… nasz kraj wreszcie zrzuca peta z poprzedniego systemu komunistycznego… Potrzebujemy jeszcze więcej otwartych kontaktów z calym Swiatem….Cześć I Chwała Bohaterom którzy oddali życie podczas II WS i okresu Okupacji Sowieckiej w Polsce….!!!

  • comment-avatar

    Lepiej moze bylo powiedziec Inie, gdy chciala zmywac naczynia: "Jaka ty dzisiaj jesteś pracowita, dziewczyno.", albo "pomocna", zamiast "smieszna". 😉

  • comment-avatar

    I would never ever even consider to learn such a crazy language as polksh is
    PS u must be insane
    we
    all
    love
    YOU

  • comment-avatar

    Zbyszek ma świetny głos

  • comment-avatar

    ,, kto bardziej się stara ten osiągnie sukces " 😍❤️❤️❤️❤️

  • DISQUS: 0